loading...

دریچه منهول

بازدید : 16
شنبه 7 خرداد 1401 زمان : 9:28

روکش منهول از مواد کامپوزیتی ، روکش منهول پلاستیکی نیست

با پیشرفت روند ساخت و ساز شهری ، تقاضا برای روکش منهول ها افزایش یافته است. معایب روکش های منهول فلزی سنتی و روکش های منهول سیمانی بیش از پیش آشکار می شود و مصالح جدید به عنوان اولین انتخاب برای ساخت و ساز شهری تبدیل شده و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در میان آنها ، پوشش منهول از مواد مرکب را می توان به عنوان یک ستاره در حال ظهور در نظر گرفت ، زیرا شکل محصول زیبا تبدیل به یک چشم انداز منحصر به فرد در شهر می شود.

با وجود این ، این احتمال وجود دارد که عدم رواج یا ورود مواد کامپوزیت به بازار پوشش منهول تعادل را در داخل خود بازار بر هم زده است و به نظر می رسد برخی سوء تفاهم از پوشش های منهول کامپوزیت در جامعه ، صنعت و عموم وجود دارد.

بسیاری از مردم می پرسند "آیا روکش کامپوزیت منهول یک روکش چاه پلاستیکی است؟" این بدان معناست که برخی تصورات غلط در مورد روکش کامپوزیت منهول در ذهن مردم ریشه دوانده است. در واقع ، پوشش کامپوزیت منهول از پلیمر به عنوان ماده ماتریس ساخته می شود و مواد تقویت کننده ، پرکننده ها و غیره را از طریق یک روکش کامپوزیت کامپوزیت منهول اضافه می کند و روکش چاه پلاستیکی نیست که همه درباره آن صحبت کنند.

بسیاری از مردم از روکش های کامپوزیت منهول اطلاع ندارند و آنها را به اشتباه با روکش های پلاستیکی منهول اشتباه می گیرند و این امر را بدیهی می دانند که روکش کامپوزیت منهول دارای ظرفیت تحمل فشار ضعیفی است ، که این نیز یک تصور غلط رایج است. برعکس ، روکش های کامپوزیت منهول به دلیل برتری خود مواد ، در برابر خم شدن و کشش مقاومت فوق العاده ای دارند ، بنابراین در تحمل فشار بسیار خوب عمل می کنند. و روکش منهول از مواد کامپوزیت دارای مزایای ضد سرقت ، زیبا و عمر طولانی است ... مزایای روکش های منهول کامپوزیت با سایر مواد قابل مقایسه نیست.

با این حال ، برخی از تولیدکنندگان با کاهش رزین و الیاف شیشه برای منافع شخصی ، هزینه پوشش های منهول کامپوزیتی را کاهش می دهند ، که منجر به شکستن آسان و تحمل فشار ضعیف روکش های منهول کامپوزیت شده و باعث ایجاد یک سری تصادفات می شود. بازار مملو از محصولات BMC به همراه فولاد است ، محصولات کامپوزیت بی کیفیت نیز همین مشکل شکست آسان و عدم تحمل فشار را دارند.

در درازمدت ، عموم مردم چنین مفهومی را به عنوان "پوشش چاه منهول از مواد کامپوزیتی و پوشش منهول پلاستیکی" تشکیل دادند. در واقع ، این پوشش منهول مواد کامپوزیتی خود دارای نقص نیست ، فشار کافی نیست ، اما پوشش منهول مواد کامپوزیتی هنگامی که توسعه ناهموار ، کیفیت محصول مخلوط می شود ، کاربر به راحتی می تواند مشخصات محصولات غیر استاندارد را برآورده نکند. به

بنابراین ، کاربران هنوز باید برای خرید روکش های کامپوزیت منهول به دنبال کانال های رسمی و تولید کنندگان رسمی باشند. آموزشی ویبولیتین یک شرکت ملی با تکنولوژی بالا است که بر تحقیق و توسعه ، تولید و فروش روکش ها و محصولات کامپوزیت منهول متمرکز است و از شرکت کنندگان در استاندارد ملی GB/T23858-2009 است و تعدادی گواهینامه سیستم مانند ICMQ (ایتالیا) ، UKAS (انگلستان) ، ISO90001 و ISO140001. Jinmeng دارای یک مرکز تحقیق و توسعه مستقل است و به طور مستقل مواد کامپوزیتی با استحکام بالا ، مقاومت در برابر خوردگی ، وزن مخصوص نور و انعطاف پذیری بالا ایجاد کرده است ، و تعدادی اختراع مدل اختراع و کاربردی را به دست آورده است.

مواد کامپوزیت چیست؟

مواد کامپوزیت نوع جدیدی از مواد هستند که از چندین نوع مواد مختلف مانند پلیمرهای آلی ، غیر فلزات معدنی یا فلزات ، طی یک فرآیند کامپوزیتی تشکیل شده اند. این نه تنها می تواند ویژگی های اصلی مواد ترکیب اصلی را حفظ کند و عملکردی را که ترکیب اصلی ندارد از طریق اثر ترکیبی بدست آورد. عملکرد هر یک از اجزاء را می توان از طریق طراحی تکمیل و به یکدیگر مرتبط کرد تا عملکرد برتر جدیدی بدست آورد که اساساً با مخلوط کردن ساده مواد عمومی متفاوت است.

همانطور که از تعریف مواد کامپوزیتی مشاهده می شود ، تفاوت اساسی بین اختلاط ساده مواد عمومی و مواد کامپوزیت عمدتاً در دو جنبه منعکس می شود:

اول ، مواد کامپوزیتی نه تنها ویژگی های مواد اصلی تشکیل دهنده را حفظ می کنند بلکه از طریق عملکرد هر جزء یکدیگر را تکمیل می کنند و همبستگی می تواند عملکرد برتر جدیدی را بدست آورد که جزء اصلی آن را ندارد.

دوم قابلیت طراحی مواد کامپوزیتی است ، مانند مواد کامپوزیت ساختاری نه تنها می توان با توجه به نیروی مورد نیاز مواد مورد استفاده طراحی کرد ، بلکه مهمتر از آن می تواند طراحی ساختار کامپوزیت را نیز انجام دهد ، یعنی طراحی نسبت ، توزیع ، چیدمان و جهت تقویت. مواد ترکیبی ساختاری ، از یک جزء تقویت کننده که می تواند بار را تحمل کند و یک جزء ماتریسی که می تواند تقویت کننده را به طور کلی متصل کرده و در انتقال نیرو نقش ایفا کند ، تشکیل شده است.

SMC (ترکیب قالب ورق) برای قالب گیری قطعات مختلف از کوچک تا بزرگ ، از صفحات مسطح تا اشکال بسیار پیچیده مناسب است. می تواند امکان رشته مستمر یا SMC مات (ترکیب قالب ورق) را با رنگهای متنوع ارائه دهد و معمولاً می تواند با رنگ SMC مطابقت داشته باشد (ترکیب قالب ورق) دارای مقاومت فیزیکی عالی ، مقاوم در برابر حرارت ، مقاوم در برابر شعله و مقاومت شیمیایی است.

SMC چیست؟

ترکیب مواد کامپوزیت پوشش منهول

  • پوشش کوره کامپوزیت متعلق به غیر آلی مصنوعی پوشش کوره کامپوزیت، که از نوع جدیدی از مقاومت بالا مواد مصنوعی آلی و غیر کامپوزیت الیاف شیشه ساخته شده است. این محصول روکش منهول درجه متوسط تا بالا است. پوشش منهول کامپوزیت فایبر گلاس رزین ، پوشش منهول فایبرگلاس ، پوشش منهول پلاستیکی نیز نامیده می شود. مواد غیر فلزی زنگ نمی زنند.

  • داخل پوشش منهول کامپوزیتی با میله های فولادی مشبک تقویت شده است و قسمت اصلی تحمل نیرو به طور خاص تقویت شده است. هنگامی که یک ضربه خارجی اجتناب ناپذیر رخ می دهد ، می توان فشار را به سرعت پراکنده کرد تا از ایمنی مردم و وسایل نقلیه اطمینان حاصل شود. ضد ضربه.

  • مواد الیاف شیشه می تواند مواد تقویت شده با کامپوزیت مانند رزین باشد و حاوی اجزای فلزی نباشد. با این حال ، چقرمگی و استحکام یکسان یا حتی بالاتری دارد. پس از استفاده طولانی مدت ، محصول خرد نمی شود و آسیب نمی بیند و می تواند از وقوع حوادث "سیاه چاله شهری" به طور کامل جلوگیری کند. و هنوز مساعد نیست.

  • وزن روکش کامپوزیت منهول بسیار کوچکتر از روکش چاه منهول چدنی است. فقط شامل میله های فولادی مشبک در داخل است و محتوای آن کم است و از آنجا که روکش منهول فوق العاده قوی است ، برای سارقان دشوار است که به درب منهول آسیب برسانند تا چند میله فولادی را بیرون بیاورند. بنابراین ، روکش کامپوزیت منهول ارزش سرقت چندانی ندارد. به دلیل سبکی مواد کامپوزیت ، استفاده از روکش کامپوزیت منهول راحت تر است. حمل ، نصب و تعمیر آن آسان است. شدت نیروی کار و هزینه حمل و نقل ، نصب و ساخت و ساز تا حد زیادی کاهش می یابد.

  • روکش کامپوزیت منهول دارای استحکام فشاری ، خمشی و مقاوم در برابر ضربه است و عمر طولانی دارد. بادوام از طریق فرمول علمی ، فناوری پیشرفته و تجهیزات فنی کامل ، روکش منهول محصول را قادر می سازد تا به طور معمول در محیط -50 ℃ ~+300 used استفاده شود. و مزایای مقاومت در برابر خوردگی را دارد و می تواند با محیط های خورنده خاص سازگار شود.

  • عملکرد بالا ، ظاهر زیبا. الگوها را می توان روی سطح طراحی کرد و رنگ ها روشن و متنوع و قابل تنظیم هستند. این می تواند با توجه به نیاز مشتری مجهز به ساختار قفل برای درک ضد سرقت اموال در چاه باشد.

چرا ما مواد کامپوزیتی را برای ساخت روکش منهول انتخاب می کنیم

  • پوشش کامپوزیت منهول دارای ارزش ضایعات صفر است که باعث می شود سرقت پوشش منهول حذف شود.

  • منهول های چدنی و روکش های چاه های فلزی هر روز سرقت می شود. سارقان چاه چاه چاه را می دزدند و اجازه می دهند وسایل نقلیه ، افراد یا حیوانات به داخل چاله بیفتند.

  • روکش کامپوزیت منهول روشی سریع ، آسان و مقرون به صرفه برای جلوگیری از سرقت روکش های منهول فراهم می کند. روکش های منهول FRP یا روکش های منهول کامپوزیت ارزش ضایعاتی ندارند.

  • کاهش وزن پوشش های منهول کامپوزیت به این معنی است که احتمال آسیب کارگر کاهش می یابد. روکش کامپوزیت منهول سبک تر است و به راحتی قابل حمل است و در مهندسی عملی قرار می گیرد.

  • روکش چاه های چدنی معمولاً بین 100 تا 200 پوند وزن دارند. کاهش وزن روکش های منهول کامپوزیت و روکش منهول های الیاف شیشه می تواند به بیش از 60 درصد برسد.

  • ما راحتی و ایمنی مشتریان و عابران پیاده را از همه جنبه های تولید ، نصب و استفاده در نظر می گیریم. با شروع از درک همه جنبه های راحتی عملکردی ، مواد کامپوزیتی اولین انتخاب شایسته برای مواد پوشش منهول هستند. بسیاری از مشکلات عملکردی و بلند مدت پوشش منهول را همزمان حل کنید.

روکش کامپوزیت منهول نیز برای محیط های خاص ایده آل است

پوشش کامپوزیت منهول می تواند به راحتی در برابر محیط خورنده مقاومت کند. فاضلاب و سیستم های فاضلاب می توانند بسیار خورنده باشند. سولفید هیدروژن خورنده ، سمی ، سنگین تر از هوا ، قابل اشتعال و حتی انفجاری است. هنگامی که در آب حل می شود ، تبدیل به یک اسید ضعیف به نام هیدرو سولفوریک اسید یا اسید گوگردی می شود. هنگامی که گرما و رطوبت با زمان ماند طولانی ترکیب می شوند ، شرایط ایده آل برای خوردگی ناشی از میکروب ها ایجاد می شود. این خوردگی می تواند در نهایت به بیشتر زیرساخت های فاضلاب آسیب برساند ، اما پوشش کامپوزیت منهول تحت تاثیر قرار نمی گیرد. روکش ها و قاب های کامپوزیت منهول برای تنظیمات خورنده ای که در سیستم های جمع آوری شهری ، فاضلاب و برنامه های پیش تصفیه صنعتی یافت می شوند ایده آل هستند.

با تشکر از صلاحیت کامل ، مواد عالی به طور مستقل ، تیم فنی قوی و قدرت فنی ، Jinmeng موقعیت محوری را در صنعت پوشش چاه های کامپوزیتی اشغال کرده است. روکش های کامپوزیت منهول Jinmeng با فرآیند قالب گیری در دمای بالا ساخته می شوند و به صورت یکجا شکل می گیرند. این محصولات می توانند به بالاترین درجه تحمل بار F900 برسند ، با یک بار تحمل فشار 90 تن و عمر مفید معمولی بیش از 20 سال.

مزایای پوشش منهول کامپوزیت Jinmeng در مقایسه با سایر کاور منهول:

دارای استحکام بالا

دارای استحکام بالا

پوشش منهول SMC با استحکام بالا در دمای بالا و فشار بالا قالب گیری می شود و دارای مقاومت خمشی و کششی عالی است. در حین آزمایش ، با افزایش فشار ، کمی تحت فشار زیاد تغییر شکل می دهد و هنگامی که فشار برداشته می شود ، به حالت اولیه برمی گردد و در سطح تحت فشار هیچ شکافی وجود ندارد.

بدون شکستگی

بدون شکستگی

ساختار محصول از نظر علمی طراحی شده است ، با ضخامت یکنواخت و یکپارچگی خوب ، و هیچ منطقه استرس ضعیفی وجود ندارد. این محصول دارای مقاومت خمشی و کششی بالایی است و در صورت خرد شدن چندین بار در برابر خستگی مقاوم است.

مقاومت در برابر اصطکاک

مقاومت در برابر اصطکاک

در Jinmeng SMC از فرمول بسیار مقاوم در برابر سایش استفاده می شود و مقاومت در برابر سایش بسیار بیشتر از الزامات استاندارد است.

انتقال موج بالا-180-140

قابلیت عبور بالا

برخلاف چدن که امواج الکترومغناطیسی را مسدود می کند ، SMC عملکرد انتقال موج خوبی دارد و سیگنال های ارتباطی در چاه را می توان مستقیماً از طریق کاور منهول SMC به ایستگاه پایه زمین منتقل کرد. مواد SMC به طور گسترده ای در زمینه هایی مانند روکش هوشمند منهول و رادوم 5G استفاده می شود.

آنتی استاتیک-180-140

ضد استاتیک

این محصول عملکرد ضد استاتیک خوبی دارد ، که خطرات احتمالی ایمنی ناشی از الکتریسیته ساکن را از بین می برد و عایق خوبی دارد. به طور گسترده ای در ایستگاه های گاز و سایر صنایع گاز نفت استفاده می شود.

ضد UV-180-140

ضد پیری

'جذب کننده ماوراء بنفش' در طراحی محصول معرفی شده است که به طور موثر عملکرد ضد اشعه ماوراء بنفش محصول را بهبود می بخشد. عملکرد ضد پیری را بهبود می بخشد ، زمان محو شدن محصول را افزایش می دهد و عمر مفید محصول را افزایش می دهد.

مقاومت در برابر خوردگی-180-140

مقاومت در برابر خوردگی

FRP (پلاستیک های تقویت شده با الیاف شیشه آلی) خود یک ماده شناخته شده در جهان و مقاوم در برابر خوردگی است. مقاومت فوق العاده بالایی در برابر اتمسفر ، آب و غلظت کلی اسیدها ، قلیاها ، نمکها و انواع روغنها و حلالها دارد. به طور جهانی در همه جنبه های حفاظت از خوردگی شیمیایی استفاده شده است.

سیستم قفل مخصوص

ضد سرقت

1. خواص طبیعی مواد SMC باعث می شود که ارزش بازیافت نداشته باشد و از تصادفات رانندگی و خطرات ایمنی جاده ناشی از سرقت جلوگیری کند.

2. مفهوم ساده و خلاقانه طراحی سیستم ضد سرقت باعث می شود که درپوش منهول تنها توسط یک کلید مخصوص طراحی شده باز شود ، که ایمنی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

سبک وزن

سبک وزن

در مقایسه با روکش منهول چدنی و روکش منهول تقویت شده با سیمان ، وزن آن سبک تر است. برای ساخت و نگهداری آسان است ، در حالی که هزینه های حمل و نقل را تا حد زیادی کاهش می دهد.

سطح-الگو-180-140

خدمات سفارشی سفارشی

ساختار محصول / اندازه / الگو / رنگ / عملکرد / ظرفیت حمل / عملکرد / سفارشی سازی نام تجاری.

ثبات عالی

ثبات عالی

محصولات Jinmeng از تحقیقات و توسعه خود برای خلوص بیشتر سیستم ضد انقباض استفاده می کنند ، میزان انقباض کلی محصول فقط دو هزارم است ، می تواند 0 انقباض را به دست آورد ، بسیار کمتر از انقباض مواد چدنی سنتی. این باعث می شود که جلد مسطح تر ، میزان تغییر شکل کوچکتر شود ، و سطح ترکیبی پوشش و پایه مسطح تر شود ، و از مشکلات مانند پرش در هنگام رانندگی وسیله نقلیه ، صداهای عجیب و سایش ناشی از اصطکاک متقابل بین آنها جلوگیری می کند. روکش و صندلی

روکش منهول از مواد کامپوزیتی ، روکش منهول پلاستیکی نیست

با پیشرفت روند ساخت و ساز شهری ، تقاضا برای روکش منهول ها افزایش یافته است. معایب روکش های منهول فلزی سنتی و روکش های منهول سیمانی بیش از پیش آشکار می شود و مصالح جدید به عنوان اولین انتخاب برای ساخت و ساز شهری تبدیل شده و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در میان آنها ، پوشش منهول از مواد مرکب را می توان به عنوان یک ستاره در حال ظهور در نظر گرفت ، زیرا شکل محصول زیبا تبدیل به یک چشم انداز منحصر به فرد در شهر می شود.

با وجود این ، این احتمال وجود دارد که عدم رواج یا ورود مواد کامپوزیت به بازار پوشش منهول تعادل را در داخل خود بازار بر هم زده است و به نظر می رسد برخی سوء تفاهم از پوشش های منهول کامپوزیت در جامعه ، صنعت و عموم وجود دارد.

بسیاری از مردم می پرسند "آیا روکش کامپوزیت منهول یک روکش چاه پلاستیکی است؟" این بدان معناست که برخی تصورات غلط در مورد روکش کامپوزیت منهول در ذهن مردم ریشه دوانده است. در واقع ، پوشش کامپوزیت منهول از پلیمر به عنوان ماده ماتریس ساخته می شود و مواد تقویت کننده ، پرکننده ها و غیره را از طریق یک روکش کامپوزیت کامپوزیت منهول اضافه می کند و روکش چاه پلاستیکی نیست که همه درباره آن صحبت کنند.

بسیاری از مردم از روکش های کامپوزیت منهول اطلاع ندارند و آنها را به اشتباه با روکش های پلاستیکی منهول اشتباه می گیرند و این امر را بدیهی می دانند که روکش کامپوزیت منهول دارای ظرفیت تحمل فشار ضعیفی است ، که این نیز یک تصور غلط رایج است. برعکس ، روکش های کامپوزیت منهول به دلیل برتری خود مواد ، در برابر خم شدن و کشش مقاومت فوق العاده ای دارند ، بنابراین در تحمل فشار بسیار خوب عمل می کنند. و روکش منهول از مواد کامپوزیت دارای مزایای ضد سرقت ، زیبا و عمر طولانی است ... مزایای روکش های منهول کامپوزیت با سایر مواد قابل مقایسه نیست.

با این حال ، برخی از تولیدکنندگان با کاهش رزین و الیاف شیشه برای منافع شخصی ، هزینه پوشش های منهول کامپوزیتی را کاهش می دهند ، که منجر به شکستن آسان و تحمل فشار ضعیف روکش های منهول کامپوزیت شده و باعث ایجاد یک سری تصادفات می شود. بازار مملو از محصولات BMC به همراه فولاد است ، محصولات کامپوزیت بی کیفیت نیز همین مشکل شکست آسان و عدم تحمل فشار را دارند.

در درازمدت ، عموم مردم چنین مفهومی را به عنوان "پوشش چاه منهول از مواد کامپوزیتی و پوشش منهول پلاستیکی" تشکیل دادند. در واقع ، این پوشش منهول مواد کامپوزیتی خود دارای نقص نیست ، فشار کافی نیست ، اما پوشش منهول مواد کامپوزیتی هنگامی که توسعه ناهموار ، کیفیت محصول مخلوط می شود ، کاربر به راحتی می تواند مشخصات محصولات غیر استاندارد را برآورده نکند. به

بنابراین ، کاربران هنوز باید برای خرید روکش های کامپوزیت منهول به دنبال کانال های رسمی و تولید کنندگان رسمی باشند. آموزشی ویبولیتین یک شرکت ملی با تکنولوژی بالا است که بر تحقیق و توسعه ، تولید و فروش روکش ها و محصولات کامپوزیت منهول متمرکز است و از شرکت کنندگان در استاندارد ملی GB/T23858-2009 است و تعدادی گواهینامه سیستم مانند ICMQ (ایتالیا) ، UKAS (انگلستان) ، ISO90001 و ISO140001. Jinmeng دارای یک مرکز تحقیق و توسعه مستقل است و به طور مستقل مواد کامپوزیتی با استحکام بالا ، مقاومت در برابر خوردگی ، وزن مخصوص نور و انعطاف پذیری بالا ایجاد کرده است ، و تعدادی اختراع مدل اختراع و کاربردی را به دست آورده است.

مواد کامپوزیت چیست؟

مواد کامپوزیت نوع جدیدی از مواد هستند که از چندین نوع مواد مختلف مانند پلیمرهای آلی ، غیر فلزات معدنی یا فلزات ، طی یک فرآیند کامپوزیتی تشکیل شده اند. این نه تنها می تواند ویژگی های اصلی مواد ترکیب اصلی را حفظ کند و عملکردی را که ترکیب اصلی ندارد از طریق اثر ترکیبی بدست آورد. عملکرد هر یک از اجزاء را می توان از طریق طراحی تکمیل و به یکدیگر مرتبط کرد تا عملکرد برتر جدیدی بدست آورد که اساساً با مخلوط کردن ساده مواد عمومی متفاوت است.

همانطور که از تعریف مواد کامپوزیتی مشاهده می شود ، تفاوت اساسی بین اختلاط ساده مواد عمومی و مواد کامپوزیت عمدتاً در دو جنبه منعکس می شود:

اول ، مواد کامپوزیتی نه تنها ویژگی های مواد اصلی تشکیل دهنده را حفظ می کنند بلکه از طریق عملکرد هر جزء یکدیگر را تکمیل می کنند و همبستگی می تواند عملکرد برتر جدیدی را بدست آورد که جزء اصلی آن را ندارد.

دوم قابلیت طراحی مواد کامپوزیتی است ، مانند مواد کامپوزیت ساختاری نه تنها می توان با توجه به نیروی مورد نیاز مواد مورد استفاده طراحی کرد ، بلکه مهمتر از آن می تواند طراحی ساختار کامپوزیت را نیز انجام دهد ، یعنی طراحی نسبت ، توزیع ، چیدمان و جهت تقویت. مواد ترکیبی ساختاری ، از یک جزء تقویت کننده که می تواند بار را تحمل کند و یک جزء ماتریسی که می تواند تقویت کننده را به طور کلی متصل کرده و در انتقال نیرو نقش ایفا کند ، تشکیل شده است.

SMC (ترکیب قالب ورق) برای قالب گیری قطعات مختلف از کوچک تا بزرگ ، از صفحات مسطح تا اشکال بسیار پیچیده مناسب است. می تواند امکان رشته مستمر یا SMC مات (ترکیب قالب ورق) را با رنگهای متنوع ارائه دهد و معمولاً می تواند با رنگ SMC مطابقت داشته باشد (ترکیب قالب ورق) دارای مقاومت فیزیکی عالی ، مقاوم در برابر حرارت ، مقاوم در برابر شعله و مقاومت شیمیایی است.

SMC چیست؟

ترکیب مواد کامپوزیت پوشش منهول

  • پوشش کوره کامپوزیت متعلق به غیر آلی مصنوعی پوشش کوره کامپوزیت، که از نوع جدیدی از مقاومت بالا مواد مصنوعی آلی و غیر کامپوزیت الیاف شیشه ساخته شده است. این محصول روکش منهول درجه متوسط تا بالا است. پوشش منهول کامپوزیت فایبر گلاس رزین ، پوشش منهول فایبرگلاس ، پوشش منهول پلاستیکی نیز نامیده می شود. مواد غیر فلزی زنگ نمی زنند.

  • داخل پوشش منهول کامپوزیتی با میله های فولادی مشبک تقویت شده است و قسمت اصلی تحمل نیرو به طور خاص تقویت شده است. هنگامی که یک ضربه خارجی اجتناب ناپذیر رخ می دهد ، می توان فشار را به سرعت پراکنده کرد تا از ایمنی مردم و وسایل نقلیه اطمینان حاصل شود. ضد ضربه.

  • مواد الیاف شیشه می تواند مواد تقویت شده با کامپوزیت مانند رزین باشد و حاوی اجزای فلزی نباشد. با این حال ، چقرمگی و استحکام یکسان یا حتی بالاتری دارد. پس از استفاده طولانی مدت ، محصول خرد نمی شود و آسیب نمی بیند و می تواند از وقوع حوادث "سیاه چاله شهری" به طور کامل جلوگیری کند. و هنوز مساعد نیست.

  • وزن روکش کامپوزیت منهول بسیار کوچکتر از روکش چاه منهول چدنی است. فقط شامل میله های فولادی مشبک در داخل است و محتوای آن کم است و از آنجا که روکش منهول فوق العاده قوی است ، برای سارقان دشوار است که به درب منهول آسیب برسانند تا چند میله فولادی را بیرون بیاورند. بنابراین ، روکش کامپوزیت منهول ارزش سرقت چندانی ندارد. به دلیل سبکی مواد کامپوزیت ، استفاده از روکش کامپوزیت منهول راحت تر است. حمل ، نصب و تعمیر آن آسان است. شدت نیروی کار و هزینه حمل و نقل ، نصب و ساخت و ساز تا حد زیادی کاهش می یابد.

  • روکش کامپوزیت منهول دارای استحکام فشاری ، خمشی و مقاوم در برابر ضربه است و عمر طولانی دارد. بادوام از طریق فرمول علمی ، فناوری پیشرفته و تجهیزات فنی کامل ، روکش منهول محصول را قادر می سازد تا به طور معمول در محیط -50 ℃ ~+300 used استفاده شود. و مزایای مقاومت در برابر خوردگی را دارد و می تواند با محیط های خورنده خاص سازگار شود.

  • عملکرد بالا ، ظاهر زیبا. الگوها را می توان روی سطح طراحی کرد و رنگ ها روشن و متنوع و قابل تنظیم هستند. این می تواند با توجه به نیاز مشتری مجهز به ساختار قفل برای درک ضد سرقت اموال در چاه باشد.

چرا ما مواد کامپوزیتی را برای ساخت روکش منهول انتخاب می کنیم

  • پوشش کامپوزیت منهول دارای ارزش ضایعات صفر است که باعث می شود سرقت پوشش منهول حذف شود.

  • منهول های چدنی و روکش های چاه های فلزی هر روز سرقت می شود. سارقان چاه چاه چاه را می دزدند و اجازه می دهند وسایل نقلیه ، افراد یا حیوانات به داخل چاله بیفتند.

  • روکش کامپوزیت منهول روشی سریع ، آسان و مقرون به صرفه برای جلوگیری از سرقت روکش های منهول فراهم می کند. روکش های منهول FRP یا روکش های منهول کامپوزیت ارزش ضایعاتی ندارند.

  • کاهش وزن پوشش های منهول کامپوزیت به این معنی است که احتمال آسیب کارگر کاهش می یابد. روکش کامپوزیت منهول سبک تر است و به راحتی قابل حمل است و در مهندسی عملی قرار می گیرد.

  • روکش چاه های چدنی معمولاً بین 100 تا 200 پوند وزن دارند. کاهش وزن روکش های منهول کامپوزیت و روکش منهول های الیاف شیشه می تواند به بیش از 60 درصد برسد.

  • ما راحتی و ایمنی مشتریان و عابران پیاده را از همه جنبه های تولید ، نصب و استفاده در نظر می گیریم. با شروع از درک همه جنبه های راحتی عملکردی ، مواد کامپوزیتی اولین انتخاب شایسته برای مواد پوشش منهول هستند. بسیاری از مشکلات عملکردی و بلند مدت پوشش منهول را همزمان حل کنید.

روکش کامپوزیت منهول نیز برای محیط های خاص ایده آل است

پوشش کامپوزیت منهول می تواند به راحتی در برابر محیط خورنده مقاومت کند. فاضلاب و سیستم های فاضلاب می توانند بسیار خورنده باشند. سولفید هیدروژن خورنده ، سمی ، سنگین تر از هوا ، قابل اشتعال و حتی انفجاری است. هنگامی که در آب حل می شود ، تبدیل به یک اسید ضعیف به نام هیدرو سولفوریک اسید یا اسید گوگردی می شود. هنگامی که گرما و رطوبت با زمان ماند طولانی ترکیب می شوند ، شرایط ایده آل برای خوردگی ناشی از میکروب ها ایجاد می شود. این خوردگی می تواند در نهایت به بیشتر زیرساخت های فاضلاب آسیب برساند ، اما پوشش کامپوزیت منهول تحت تاثیر قرار نمی گیرد. روکش ها و قاب های کامپوزیت منهول برای تنظیمات خورنده ای که در سیستم های جمع آوری شهری ، فاضلاب و برنامه های پیش تصفیه صنعتی یافت می شوند ایده آل هستند.

با تشکر از صلاحیت کامل ، مواد عالی به طور مستقل ، تیم فنی قوی و قدرت فنی ، Jinmeng موقعیت محوری را در صنعت پوشش چاه های کامپوزیتی اشغال کرده است. روکش های کامپوزیت منهول Jinmeng با فرآیند قالب گیری در دمای بالا ساخته می شوند و به صورت یکجا شکل می گیرند. این محصولات می توانند به بالاترین درجه تحمل بار F900 برسند ، با یک بار تحمل فشار 90 تن و عمر مفید معمولی بیش از 20 سال.

مزایای پوشش منهول کامپوزیت Jinmeng در مقایسه با سایر کاور منهول:

دارای استحکام بالا

دارای استحکام بالا

پوشش منهول SMC با استحکام بالا در دمای بالا و فشار بالا قالب گیری می شود و دارای مقاومت خمشی و کششی عالی است. در حین آزمایش ، با افزایش فشار ، کمی تحت فشار زیاد تغییر شکل می دهد و هنگامی که فشار برداشته می شود ، به حالت اولیه برمی گردد و در سطح تحت فشار هیچ شکافی وجود ندارد.

بدون شکستگی

بدون شکستگی

ساختار محصول از نظر علمی طراحی شده است ، با ضخامت یکنواخت و یکپارچگی خوب ، و هیچ منطقه استرس ضعیفی وجود ندارد. این محصول دارای مقاومت خمشی و کششی بالایی است و در صورت خرد شدن چندین بار در برابر خستگی مقاوم است.

مقاومت در برابر اصطکاک

مقاومت در برابر اصطکاک

در Jinmeng SMC از فرمول بسیار مقاوم در برابر سایش استفاده می شود و مقاومت در برابر سایش بسیار بیشتر از الزامات استاندارد است.

انتقال موج بالا-180-140

قابلیت عبور بالا

برخلاف چدن که امواج الکترومغناطیسی را مسدود می کند ، SMC عملکرد انتقال موج خوبی دارد و سیگنال های ارتباطی در چاه را می توان مستقیماً از طریق کاور منهول SMC به ایستگاه پایه زمین منتقل کرد. مواد SMC به طور گسترده ای در زمینه هایی مانند روکش هوشمند منهول و رادوم 5G استفاده می شود.

آنتی استاتیک-180-140

ضد استاتیک

این محصول عملکرد ضد استاتیک خوبی دارد ، که خطرات احتمالی ایمنی ناشی از الکتریسیته ساکن را از بین می برد و عایق خوبی دارد. به طور گسترده ای در ایستگاه های گاز و سایر صنایع گاز نفت استفاده می شود.

ضد UV-180-140

ضد پیری

'جذب کننده ماوراء بنفش' در طراحی محصول معرفی شده است که به طور موثر عملکرد ضد اشعه ماوراء بنفش محصول را بهبود می بخشد. عملکرد ضد پیری را بهبود می بخشد ، زمان محو شدن محصول را افزایش می دهد و عمر مفید محصول را افزایش می دهد.

مقاومت در برابر خوردگی-180-140

مقاومت در برابر خوردگی

FRP (پلاستیک های تقویت شده با الیاف شیشه آلی) خود یک ماده شناخته شده در جهان و مقاوم در برابر خوردگی است. مقاومت فوق العاده بالایی در برابر اتمسفر ، آب و غلظت کلی اسیدها ، قلیاها ، نمکها و انواع روغنها و حلالها دارد. به طور جهانی در همه جنبه های حفاظت از خوردگی شیمیایی استفاده شده است.

سیستم قفل مخصوص

ضد سرقت

1. خواص طبیعی مواد SMC باعث می شود که ارزش بازیافت نداشته باشد و از تصادفات رانندگی و خطرات ایمنی جاده ناشی از سرقت جلوگیری کند.

2. مفهوم ساده و خلاقانه طراحی سیستم ضد سرقت باعث می شود که درپوش منهول تنها توسط یک کلید مخصوص طراحی شده باز شود ، که ایمنی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

سبک وزن

سبک وزن

در مقایسه با روکش منهول چدنی و روکش منهول تقویت شده با سیمان ، وزن آن سبک تر است. برای ساخت و نگهداری آسان است ، در حالی که هزینه های حمل و نقل را تا حد زیادی کاهش می دهد.

سطح-الگو-180-140

خدمات سفارشی سفارشی

ساختار محصول / اندازه / الگو / رنگ / عملکرد / ظرفیت حمل / عملکرد / سفارشی سازی نام تجاری.

ثبات عالی

ثبات عالی

محصولات Jinmeng از تحقیقات و توسعه خود برای خلوص بیشتر سیستم ضد انقباض استفاده می کنند ، میزان انقباض کلی محصول فقط دو هزارم است ، می تواند 0 انقباض را به دست آورد ، بسیار کمتر از انقباض مواد چدنی سنتی. این باعث می شود که جلد مسطح تر ، میزان تغییر شکل کوچکتر شود ، و سطح ترکیبی پوشش و پایه مسطح تر شود ، و از مشکلات مانند پرش در هنگام رانندگی وسیله نقلیه ، صداهای عجیب و سایش ناشی از اصطکاک متقابل بین آنها جلوگیری می کند. روکش و صندلی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 23
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 130
  • بازدید کلی : 695
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه